Tizenéves koromban belekóstoltam a weboldalak készítésének világába. Egyetem alatt és után főleg print grafikai tervezéssel foglalkoztam. A BKK arculatán városarculat és vállalati arculat kialakításában, valamint információs rendszerek tervezésében szereztem tapasztalatot. Majd az Ergomániánál belevetettem magam a fintech világba UX tervezőként. Az elmúlt években elsősorban banki szoftvereket terveztem több magyar és külföldi bank és fintech cég számára.
Kevés motiválóbb dolog van annál, mint mások számára hasznos tudást átadni. A KREA-n is ennek igyekszem eleget tenni. A KREA hallgatók önként választották amit tanulni akarnak, ezért itt a hallgatói elszántságból sincs hiány. Elképesztő látni, hogy egy-egy félév alatt mekkora eredményt tud elérni a tanulni akarás!
Digitális terméktervezőként a legfontosabb feladatom a felhasználói igények és az üzleti igények legjobb kombinációjának megtalálása. Ebben az analitikus szemlélet és Service Design tapasztalatok segítik a munkámat. UX Designerként a legfőbb, amit elérhetünk, hogy egy felület ne legyen szar! A felhasználó ne tapasztaljon semmilyen frusztrációt, kellemetlenséget a használat során. Az élmény pedig marad a nem digitális fagyizás a szoftver használata után.
Legjobban úgy lehet megtanulni bármit, ha magad csinálod! Éppen ezért minden órámon a gyakorlati feladatokra helyezem a hangsúlyt a feltétlenül szükséges elméleti alapozás mellett. Abban hiszek, hogy motiváló feladatokkal és értő visszajelzéssel a hallgató a következő alkalommal már az iskola nélkül is megállja majd a helyét a szakmában!
Ne érd be az elég jóval! Mindig a képességed maximumán csináld meg az előtted álló feladatot! Ez alapján fognak megítélni mások és ez alapján kapod majd a következő munkádat!