Az "érzelmi bevonódással" és a digitális termékek közötti kapcsolattal még az egyetem alatt (Pázmány ITK-Orvosi Biotechnológia Msc) kezdtem el foglalkozni, a szakdolgozatomat is az érzelemfelismerő szoftverekből írtam. Azt hiszem ez volt a kiindulópontja annak, hogy később a UX Researcher-i és UX Designeri pályát választottam. Az innovatív termékek köré épülő Startup, és az "óriás" ügyfeleket kiszolgáló nemzetközi ügynökségi közegből is sokat tanultam karrierem során, amit most az ALT.WERK társalapítójaként kamatoztatok. Kedvenc szakterületem az Emotional Design, ezt Magyarországon több képzésen is oktatom a diákonak, mindemellett ez cégünk specialitása is.
Tanítani mindig is szerettem, de az egyre több tapasztalat során észreveszi az ember, hogy minden iskolai légkör más és más. A KREA-ban nem csak a diákok, hanem az oktatók is élvezhetik az értő figyelmet, a családias összetartást és a megbecsülést.
Munkám során, ahol csak tehetem az Emotional Design eszközeit használom. Ennek a módszertannak köszönhetően a tervezett felületek/termékek a felhasználóbarát megoldások mellett képesek érzelmi bevonódást, emlékezetes és örömteli élményt, kötődést kiváltani a userekből. Úgy gondolom ez válhat a tervezés újabb, megkövetelt szintjévé, amire később a szakma minden tagja törekszik.
Szerencsés vagyok, hiszen az általam oktatott tananyag, az Emotional Design egy nagyon hálás téma, a felhasználóbarát tervezés alappillérein túl, sok egyediséget, kreativitást és érdekességet rejt magában. Hiába a sokadik leadott óra, minden alkalommal megunhatatlan élmény ahogy a diákok érdeklődni és lelkesedni kezdenek ezután az új tervezői módszertan után.
Ma már a felhasználóbarát tervezés alapvető és megkövetelt a piacon. Ha ki szeretnétek tűnni, érdemes az alapkövetelményeken túl egy kis pluszt, kreativitást, élményt, egyediséget is belecsempészni a userek számára. Erre a legjobb eszköz az Emotional Design.