Divattervezőként diplomáztam a Mod’Art International Budapest. Saját márkámat 2009 – ben indítottam el a Kissmark Design. Nem csak divattervezőként, hanem stylistként és art directorként is dolgozom itthon és külföldön egyaránt. Több sikeres kollekcióm és TV szereplésem után fordultam a fotózások és a creative directing területek felé. Több hazai hírességgel is dolgozom személyi stylistként, többek közt Tolvai Renit, Köllő Babettet, Tóth Andit, Pásztor Annát, Dobó Katát, illetve a hazai sztárvilág és szinte minden közismert előadó - és színművészét is rendszeresen öltöztetem. Legutóbb a Topmodell leszek! Next Topmodell Hungary 2024-es TV-s produkcióban stylistként és a show art directoraként dolgozhattam, de állandó aktív stylistja vagyok magazinoknak és a media területein kreatív art directori munkákat csinálok. Több hazai showműsor felelős stylistja és jelmeztervezője vagyok jelenleg, úgy mint: Sztárban sztár, A Nagy Duett, Csak show és más semmi, Virtuózok stb. Munkáim többek közt olyan nemzetközi magazinokban jelentek meg, mint a Vogue és a Harper’s Bazaar, New York Time’s.
Hazai elismerések és díjak:
• Fashion Awards Hungary Díj – Az Év Stylist-ja 2022
• Fashion Awards Hungary Díj – Az Év Stylist-ja 2024
A Modart International Budapest oktatója vagyok 2014 óta. Ott stylistokat és divattervezőket is tanítok. Itt a KREA-ban 2023-ban kezdtem el a tanítást. Azért is szeretek tanítani, mert jó látni az új generációt és átadni nekik a mi tudásunkat és tapasztalatunkat. Ez a szakma abszolút individuális, az hogy kinek milyen irányba indul el a karrierje teljesen egyéni. Van amit át lehet adni, vannak gyakorlati elemek amit lehet oktatni, mi mindent igyekszünk megmutatni ami tanítható.
Ruhatervező szakon végeztem és elkezdtem a stylingot is alkalmazni munkáimnál, így ez is része lett a munkásságomnak. Gyakorlatilag ezt a kettőt összekapcsolva dolgozom. Főleg egy TV show során mindkettőt kell is alkalmazni. Merész és eklektikus stílusom sokszor szokatlan kompozíciókat alkalmazok.
Maga a tanítás egy állandó tanulás nekünk oktatóknak is, hiszen up to date kell maradj, hogy mi az ami őket mozgatja, mire nyitottak,hogyan gondolkodnak a világról. Másrészről nekünk is egy folyamatos gyakorlás, mi is óráról - órára készülünk, hiszen aktuális trendekhez igazodnak a feladatok, követik a divatvilág történéseit és elvárásait és ezt természetesen nekünk is követni kell.
A vizsgák és az értékelések után is elmondom ezt hallgatóimnak, hogy az iskolában kapnak egy értékelést. Egyrészt mindenkit saját magához képest értékelünk, nem a másikhoz képest, illetve a jegyet magát nem kell úgy szigorúan venni, mintha egy klasszikus értelemben vett egyetemen végezne valaki, hiszen sokkal összetettebb ez a szakma, nem a jegy fogja meghatározni, hogy mit fog elérni, hanem a referencia és a portfólió. Ezért ha tehetik, akkor minél változatosabb és minél gazdagabb referenciát és portfóliót kezdjenek el építeni már a tanulmányaik alatt is.
Dolgozzanak minél többet szintén kezdő sminkesekkel, fodrászokkal és fotósokkal, alakítsanak ki csapatot és gyártsanak referenciát. Én is így kezdtem, hiszen gyakorlatilag amikor elvégeztem a sulit, akkor utána folyamatosan referenciákat és anyagokat gyártottunk, ami után elkezdtek keresni és felkértek dolgozni. Ezen fog múlni, hogy valaki keresett és felkapott lesz. Ezért itt az iskolában mindenképpen az kell legyen az elsődleges, hogy itt élvezzék a hallgatók, azt hogy itt vannak, a feladatot, ne görcsöljenek a jegyen, hanem a folyamat és az amit abból tanultak. Ha nem sikerült jól egy feladat az sem baj, hiszen itt még van alkalmuk kísérletezni és új dolgokat kipróbálni, mert itt még nincs tétje.