A diplomamunkám a Valentino divatház és a 2022 tavaszi-nyári ready to wear kollekcióján alapszik. Kutatásomat Valentino Garavanitól egészen Pierpaolo Piccioli legújabb kollekciójáig végeztem. Összehasonlítottam különböző tervezői korszakokat és online, offline megjelenését is elemeztem a márkának. Vizsgáltam a stílusjegyeit és értékeit, amikhez a következő hívószavakat párosítottam: couture, drámai és színházi, Hollywood, római kultúra, tradíció és innováció, ünneplés, strukturáltság. Az idei tavaszi-nyári kollekciók inspirációját is tanulmányoztam és összeségében Piccioli a Z generációs fiatalokat szólította meg, emellett önmagunk elfogadása volt az üzenet.
Fotózásomnál ezeket az információkat használtam fel csak más arányban építettem bele saját kompozíciómba. Míg Piccioli a Z generációra fektette a nagyobb hangsúlyt, addig én az olasz életérzésre fókuszáltam. A külső helyszínes fotózásnál is szemmel tartottam e tényezőt és a felújított Opera és környezete tökéletes választásnak bizonyult.
Konzulens: Pálmai Angie art director
Fotográfus: Sándor Berill
Smink és haj: Pataki Anna
Modellek: Lydia – Art Models Agency, Maja – Avantage Management
Asszisztensek: Földes Zsófi, Mádi Bianka, Zöld Edit