Tóth Judit

designer
owner
@ Royal Rocket Grafikai Stúdió
@

Lassan két évtizede vagyok a Royal Rocket Grafikai Stúdió ügyvezetője, kreatív igazgatója, feladatom a cég szakmai és üzleti irányítása, a munkamódszerek, munkafolyamatok kidolgozása, fejlesztése, a munkatársak szakmai fejlesztése, a nagyobb projektek szakmai irányítása, prezentációk készítése és megtartása. 

  • 1984-86 Fabulon csomagolás tervezés-fejlesztés. 
  • 1991-ben diplomáztam az Iparművészeti Főiskolán (ma: MOME) 
  • 1993 alapító tagja és első ügyvezetője voltam az Art Force Grafikai Stúdiónak, 
  • 1994-2004 az Art Force vezetőtervezője voltam, ahol már saját tervező csapatot irányíthattam. 
  • 2004-től vagyok a Royal Rocket Grafikai Stúdió ügyvezetője, kreatív igazgatója. 

Pályafutásom huszonévesen, az akkor Magyarországon piacvezető, de a kelet európai régióban is meghatározó kozmetikai márka, a Fabulon munkatársaként kezdtem. Majd alapító tagja voltam az Art Force Grafikai Stúdiónak. Később a Royal Rocket Grafikai Stúdió vezetésével, számos a magyar piacon meghatározó márka csomagolását újítottam meg, olyan cégekkel együttműködve, mint az Unilever, vagy a Nestlé. Dolgoztam nemzetközi ügynökségekkel, mint a McCann Erickson, a Young & Rubicam, a JWT, a Grey, az Ogilvy, a Lowe, hazai ügynökségekkel, mint a Delounge és a Labowsky. Közreműködtem az Opel, a Toyota Yaris, és a Glaxo Shmith Kline kommunikációjában.

Miért szeretsz a KREA-n tanítani? 

Mert egy baráti, segítőkész, jólszervezett háttér és tanári csapat vesz körül, ahol biztonságban érezhetem magam, azt taníthatom, amiben hiszek úgy, ahogy azt a leghelyesebbnek gondolom. Mindezt elkötelezett, tehetséges diákoknak. A kollégáim és az iskola vezetősége pedig, elismeri az elért sikereket, és támogatja az elképzeléseimet.

Mi a tervezői hitvallásod? Számodra mi a tervezés esszenciája?

Hiszem, hogy a design nem csupán külsőség, inkább egyfajta stratégiai gondolkodásmód, amelynek az eladásokban, a piaci sikerben kell megnyilvánulnia. A megalapozott vizuális megjelenés nem csak információt közvetít, hanem a márka értékeinek legközvetlenebb képviselője, emberi érzésekre hat, vágyat kelt, cselekvésre ösztönöz. 

Hiszek a csapatmunkában, ahol a tapasztalat és a professzionalizmus mellett, olyan új, innovatív megoldásokra törekszünk, amelyek újszerűségük mellett könnyen kivitelezhetőek. Fontosnak tartom, hogy megbízóink márkáinak egyedi megjelenést tudjunk biztosítani, amivel különleges, figyelmet érdemlő piaci szereplőkké válhatnak. Biztos vagyok abban, hogy a közös gondolkodás, a jó stratégia, a jó design, és az igényes kivitelezés, sikeres piaci szerepléshez vezet. 

Hiszek a kismunkák erejében, amelyeknél minden részlet számít, és amelyekből végül közösen nagyot lehet alkotni. Azt szeretném, hogy az általunk tervezett márkák sikerén keresztül szakmailag megbízható partnerként tekintsenek ránk, és hosszútávon számíthassanak munkánkra.

Mi az oktatói hitvallásod? Mit szeretnél átadni a hallgatóknak? 

Tanári munkám során nagy súlyt fektetek arra, hogy hallgatóim megtapasztalják, a grafika is háromdimenziós jelenség, a bennünket körülvevő valóság megkerülhetetlen része. Diákjaimat az iskolai kereteken túl, pályájuk elindításában is igyekszem segíteni. Hiszem, hogy a design nem csupán külsőség, inkább egyfajta stratégiai gondolkodásmód, amelynek végül a piaci sikerben kell megnyilvánulnia.

Milyen mentori útravalót adnál a hallgatóknak? Hogyan tudnád inspirálni a jövő tervezőit?

A mi munkánkban az a legjobb, hogy mindig változatos, állandóan új megoldásokra ösztönöz, hogy szabadnak érezheted magad abban, amit szeretsz csinálni. Izgalmas másokkal közösen együtt gondolkodva egy új dolgot létrehozni, közösen örülni a sikereknek....és irtó jó látni, ha a termékünk egy otthonba bekerül, és azt szeretik magukénak érezni az emberek.

TANTÁRGYAK, AMELYEKET TANÍT

Grafika
Kivitelezés és technológiai gyakorlat
No items found.
No items found.
No items found.
modal bezárás ikon